Returnering
Retur av varer
Hvis du ikke er 100 % fornøyd med kjøpet ditt, kan du enkelt sende den i retur til oss, og få pengene tilbake, minus returavgift på kr 69. Du har angrerett i 45 dager fra datoen du bestilte produktet, etter denne datoen er det ikke mulig å returene produktet.
Slik gjør du en retur:
- Meld din retur ved å fylle inn informasjon under "Kontakt oss"
- Vi sender deg en returslipp med instruksjoner tilbake på e-post
- Husk at du må returnere varene innen 45 dager fra du bestilte de/dem
Du får pengene tilbake senest 14 dager etter at vi har mottatt returen.
Om du vil returnere flere produkter, f.eks. klær og en trampoline (på over 20 kg), er det alltid den dyreste returavgiften som skal debiteres. Det er du som kunde som har ansvaret for at dine returvarer kommer frem til oss. Noter derfor ned pakkens kolli-ID når du sender den fra ditt poststed, og be om kvittering.
Returfraktkostnaden trekkes automatisk fra tilbakebetalingsbeløpet ditt. Om du angrer kjøpet ditt og vil returnere hele ordren, skal du kontakte kundeservice innen 45 dager etter at du har bestilt ordren, og informere om at du ønsker å angre kjøpet ditt. I slike tilfeller får du også tilbakebetalt fraktkostnaden du betalte ved kjøp. Dette gjelder bare om du valgte den billigste leveringsmåten da du foretok kjøpet. Returfraktkostnaden må alltid betales om du gjør en retur, dette gjelder også om du angrer kjøpet ditt. Om du har en ubetalt faktura for ordren din, er det viktig at du selv flytter frem forfallsdatoen. Det gjør du på Klarna.no, eller ved å ringe Klarna på 21 01 89 91.
Om varen din er skadet, om du ikke har fått en returseddel, eller om du har andre spørsmål, kan du alltid kontakte oss via vår kundeserviceportal.
Bytte et produkt
Om du vil bytte varen din til en annen størrelse, farge eller modell, skal du returnere varen i henhold til instruksjonene ovenfor, og gjøre en ny bestilling på den varen du har lyst på. Når vi har håndtert returen din, får du pengene tilbake, minus returfrakt. Se ovenfor for returvilkår og priser på returfrakt.
Om du ved kjøpstilfellet har brukt en rabattkode, mengderabatt eller lignende, må du kontakte kundeservice for få få kompensasjon, så du kan bestille på nytt.